Friday, September 17, 2010

cikgu !

Gila penat kot sekarang nie.. baru jer sampai uamh lepas beraya umah sedara, dah wat entry... tapi, sebab cerita masih PANAS, tangan nie sibuk nak menaip.. hahahahaha.. dah gila ker aku nie, gelak besar-besar.. malu skit anak dara.. bujang-bujang tengok, cancel plan plak nak ngorat.. ader ker?? hehehe.. rasa sangat gembira bila dapat ambil gambar dengan cikgu sekolah rendah dulu.. lama kot tak jumpa.. 10 TAHUN!!.. pergh.. kalau ada anak, dah darjah 4 tue.. hihi..

Aku plak saja panaskan member-member sekolah rendah dengan 'mengupload' gambar tersebut di salah satu laman web sosial yang terkenal... facebook.. wakakakaka.. *gelak bangga diri..* memang tak dapat dinafikan, member-member cemburu tahan gaban.. :P

CIKGU GHAZALI.. antara cikgu aku yang paling garang, tapi hensom.. hehe.. tangan aku pernah bengkak seminggu sebab tak dapat jawab peribahasa yang entah, aku dan kawan-kawan lain tak pernah dengar.. kadang pelik-pelik bunyinyer.. apa-apa pun, sebab cikgu ni lah, BM aku POWER.. tue yang boleh jadi cikgu BM.. wah, over plak.. huhu..

Aku dan abang aku tak lepas peluang untuk snap gambar kenangan.. untuk panaskan hati kawan-kawan lama.. :))

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


abang aku bersama cikgu..
cikgu yang belah kanan yer kawan-kawan.. hahaha..
belah kiri tue abang aku..


giliran aku pula..
cam tak comel r plak..

* semoga kawan-kawan aku makin panas hati.. hahahaha.. suker 3x..

+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

1 comment:

Abang Stalker said...

awk sentiasa comel la izfa..:) x pyh risau tntg gmbr.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...