Sunday, September 12, 2010

Sunat Hukumnya

..SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.. MAAF ZAHIR & BATIN..


...senyuman di pagi raya bersama mak abah tercinta...


Apa yang sunat tu? Jangan fikir bukan-bukan tau.. Ni pasal pesanan dan peringatan yang abah sampaikan kat anak-anak, menantu dan cucu-cucu dia masa pagi raya.. Seperti raya sebelum-sebelum ni, abah mesti bagi sedikit ucapan dan peringatan untuk kami sebelum kami semua bermaafan antara satu sama lain. Antaranya...

" BERGEMBIRA DI HARI RAYA ADALAH SUNAT HUKUMNYA.. "

Bila dah tau, kena r amik berkat sunat tue.. Moga-moga diberi ganjaran pahala, insyaAllah.. Tahun nie, pagi raya sangat 'happening' sebab kakak dan abang beraya sama. Giliran dorg r tahun nie. tahun depan sunyi r balik.. Anak-anak buah tak ader nak meriuhkan suasana..

Gambar-gambar yang sempat di'snap' di pagi raya.. Tak banyak pun sebab masing-masing sibuk dengan budak kecik...


...Nur Airis Alisya...


...budak ni r yang wat raya tahun nie GILER happening...


..mak abah tercinta..


..keluarga Along..
..bukan Ah long tau.. hahaha..


..keluarga abg..
..bakal dapat anak buah lagi sorang aku tahun nie..


..3 dara pingitan.. hahaha..


...2 jejaka harapan keluarga...
..bajet macho r korg nie..


..tengok yg budak kecik tue tau.. bukan mamat spek poyo tue..
..budak paling agresif di dunia..
..penyeri keluarga..




:: mood : masih berhari raya.. :) ::

+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

5 comments:

Ir-Shah said...

lawa aihh baru raya depa

izfanora said...

baru jer baju Ir-Shah? huhu..
tq.. baju baru mmg lawa.. :)

Pencacai Alim said...

lama menyepi?

izfanora said...

sapa menyepi?

Abang Stalker said...

masih ada 3 anak dara.. ;)cantik baju..cantik orgnya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...