Monday, November 8, 2010

semua nak kawin

Semua orang nak kawin. Aku pun nak kawin juga. Tension pulak kepala nie bila tengok sorang-sorang member naik pelamin. Sedara-sedara pun dah bunyi-bunyi juga, tanya bila giliran. Adoi, soalan panas + pedas. Tolong jawab sikit. Huhu..

Entry nie bukan nak bebel pasal sedara tanya bila nak kawin. Tapi nak tunjuk kat blogger yang baca entry nie pasal kawan aku (kedua-dua mempelai) bersatu dengan ikatan yang suci. Aduh, touching siot. Yang bestnya, kami semua berkenalan dalam Persatuan Seni Silat Cekak Malaysia. Best sangatlah bila ahli nie bersatu. 

Malas nak citer banyak, kita layan gambar.

















Mempelai memilih tema minang. Cantik sangat dan sangat meriah. Aku doakan mereka bahagia hingga ke akhir hayat. Amin..

*Nota kaki: Cepat-cepatlah jodoh aku sampai. Cam desperate plak. Huhu..

+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

10 comments:

Amri Rani said...

Moga naik pelamin tahun ni....
hehe...jeng jeng jeng...

izfanora said...

tahun nie? xdpt r.. huhu..

Ezzu Raza said...

InsyaAllah sampai la jodoh tu nanti..amin..

izfanora said...

amin...

padin said...

kawin jangan tak kawin heheee

izfanora said...

sapa xnk kawin padin oi.. :P

shark said...

1st time ni tgk ala minang
meriah ngan kaler ek

izfanora said...

giler meriah r.. huhu..

humbleyat said...

adat minang adae lagi ek..ingatkan semua dah xminat pkai bju minang..
salute tu pengantin baru coz kekalkan budaya minang:)

izfanora said...

ikut family jugak.. dah family nie kuat dgn adat, so xnk r pupus.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...