Friday, December 17, 2010

Nur Airis Adillah bt Mohd Faiz

:: Nur Airis Adillah bt Mohd Faiz ::

Indah sungguh namanya. Siapa dia? Pujaan Malaya? Macam lagu pula. Dia melihat dunia saat aku bergelumang dengan exam. Perasaan tidak sabar aku untuk meriba, mencium dan memeluknya waktu dia lahir ke dunia.

Akhirnya, impian aku terlaksana hari Rabu yang lalu. Teruja sangat-sangat. Dia nia anak kedua abang aku. Jom kita tengok gambar yang dicuri nie.. Ahaks.. =)






Amacam? Ada comel macam auntie dia tak? Huhu..


+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

4 comments:

ASaDa RyutaRo said...

bertambah lagi seorang askar dalam rumah. nak jugak dibandingkan dengan auntie dia. hihi..

baby ni comey.. auntie dia tak tau la cane. lalalala~ ;P

izfanora said...

hahaha.. askar dlm umah nie mmg hebat-hebat.. :P

auntie dier pun cumil jugak.. lalalala..:P

Marina Fazzly said...

wah..x sabar nk tunggu baby sendiri..

izfanora said...

sabar yer.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...