Sunday, July 10, 2011

Ahad dan ...

Selamat pagi semua. Adakah anda sihat? Oh, anda semua patut bersyukur kerana sihat pada hari ini. Pagi ini sungguh syahdu sehingga membuatkan hidung aku tersumbat. Sangat benci bila ia terjadi. Mengapakah ayat aku tersangat skema? - . -


Hari ni hari Ahad? Apa aktiviti korang? Apa?? Tak habis-habis lagi BERSIHkan rumah? :P 


Nak share satu benda penting. Korang jangan kusyuk sangat korek telinga tau. Pagi tadi aku tengok Nasi Lemak Kopi O. Suka sangat korek telinga sampai tak ingat dunia boleh buat sakit tekak. Oleh itu, jagalah kesihatan dan keBERSIHan diri anda. =)
+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

10 comments:

Titisan Hujan said...

kebersihan itu separuh daripada iman

Asiah Termizi said...

hehehe hari ni ahad, baru lepas bersih dan kemaskan bilik. dari pagi sampai petang, sekarang baru leh bukak laptop. hehe. lega rasa bilik dah BERSIH ;p

iMBobo said...

bersyukur hari ini masih mampun membuka mata melihat dunia hehe

Kapten Atok said...

header... pink dan gadis senyum... auwww!


sidebar.. UUM... oh junior aku ni


hari ahad adalah hari malas2... oh mlm ni nak pg tgk wayang. ko ada? haha

Rahmad said...

jagalah kebersihan sungai kita..hehe

belog|amiyo said...

eh dah malam lah. buka pagi ahad lagi. :D

sifu im said...

bersih lah umah anda

amir aizat said...

tgk NKO setiap pagi weekends! hehe

iPai said...

telinga n tekak memang berkait rapat .. sebab tuh biasanya orang bisu, pekak ..

jadi ala kadar je ye ..

ahad hari tuh, pergi kenduri kawin ..

Abang Stalker said...

da bisu pekak plk...



mcm2 r ipai ni...haha



skt tekak tp x korek telinga pun.cmne tu doktor? :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...