Sunday, July 24, 2011

Syukur

Assalamualaikum semua. Bertemu kita kembali di alam maya pada malam ni. Alhamdulillah. Aku bersyukur kepada-Nya kerana masih diberi peluang untuk terus bernafas menghirup udara-Nya sehingga malam ni. Esok, aku tak tahu lagi. Aku cuba untuk menjengah 'rumah' kawan-kawan semua yang sentiasa ambil berat, ambil tahu dan bertanya khabar berita. Tapi, mungkin ada yang terlepas pandang. Maaf ya. Hari ini, aku lebih sihat dari semalam. Alhamdulillah. Korang pula macam mana? Mesti dah sihat kan. Yelah, aku kan dah tinggalkan Jamu Anak Dara untuk korang semalam. :)


Ada sesiapa yang rindu aku tak? Baik mengaku. Hahaha. *Macamlah ada orang nak rindukan. Perasan pula aku nie. Yelah, mana tahu, bila aku tak datang terjah dan bergurau-senda dekat blog korang, terasa ada kekosongan ke. Hihi.


Aku nak berkongsi satu pantun nie. Pantun nie dalam maksudnya dan aku suka sangat. Aku tujukan pantun nie buat semua rakan-rakan blogger. 


Beburung berzikir di sangkar Raudhah,
Menyambut azan di tabir senja,
Insan berkasih kerana Allah,
Bertemu berpisah kerana cinta-Nya.


+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

12 comments:

Syazwan Che Deraman said...

hehehe..beburung?.first time dengar.
kenapa suka pantun nie?

Abang Stalker said...

:)da cantik sgt la pantun tu.

-sory,abg kne berehat tuk bebrp hr.

Wanie said...

dah sihat ye..bagusla :)

ape maksud pantun ni eh..

Kapten Atok said...

ulasan pantun:


"redha ler... mungkin sebab tak bg tu Allah nak elak bala kat org tu. Juga elak org tu pegang tanggungjawab sebab dia belum layak"

iPai said...

uhuh .. ada je abg stalker ni kan .. hehehe


cantik pantun ..

kasi laa resipi buat jamu .. hehhe

muhamad hanif said...

ok, saya balas


" Anak apek berlari sanasini,
selamat hari ahad "


HAHHAHAHAHAHAHAHAH

pandangkedepan said...

wah jamu mak dar..eehehe..sungguh melankolik pantun itu...:P

Prince Halilintar said...

wah dah berpantun skrg ni..hehe

yup, cintakan Allah, nescaya Allah cintakan kite juga.. =)

iPai said...

izfa baru tukar nama blog ekh .. hari tuh lain kan ??

NuR 'aQiLaH said...

berpantu gitu. hiks

iKhRam said...

Rindu ?? Abng staalker la kot.. kan kamu berdua suka main skodeng2.. hahaha

amin said...

tu bukan pantun sebarangan...ianya dipetik dari filem syukur 21...10 tahun dulu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...