Sunday, November 27, 2011

Muharram yang damai

Assalamualaikum semua rakan blogger.


Nak kemas sikit blog ni. Sepah sangat nampaknya. Kena kasi sapu sikit, baru ceria balik. Hahaha. Lamanya tinggal blog sampai terasa rindu tahap gaban. 


Sungguh indah suasana di rumah kala ini. Dikelilingi keenam-enam anak buah tersayang, ditambah kakak ipar yang membuat keputusan untuk berpantang di sini. Muharram yang sangat mendamaikan. 


25 November 2011, Jumaat yang lalu, selamatlah lahir ke dunia seorang bayi perempuan. Anak buah keenam aku, anak ketiga abang aku. Nampaknya, hajat dia untuk menimang cahaya mata lelaki belum termakbul. Tak pe, usaha lagi ye abang.


Sangat comel bayi tue. Bau dia pun sangat wangi. Aku sangat suka bau bayi. Bukan senang nak hidu bau yang jarang-jarang diperoleh. Semoga menjadi wanita solehah.


Nur Airis Ariqah bt Mohd Faiz


+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

7 comments:

Addin said...

alala comel nya ! :D

nama pun sedap ~

Azroy Kassim said...

baa~ CAK!!

msti smpi merah pp bdk tu kena cium..

Abg Stalker said...

allala..comel..:)nama pun sedap.semoga menjadi yg solehah dan dikalangan org beriman.salam maal hijrah,izfanora.

JIJI YU said...

mabruk2...dpt anak sedara lagi..anak sndiri bile lak weyh

Lily Mazni said...

Jujur comel.. Nice name... geram macam nak kiss2 jer. hehe

LadyBird said...

salam muharam.. comelnye baby.. xpe... ush lagi.. nanti insyaAllah dpt lelaki lak... :D

Hayati A.G said...

salam muharam izfa..semoga hijrah kali ini lebih bemakna...

tahniah dpt anak buah baru :-)
jgn bagi dia nakal2 tau..:-p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...