Monday, July 13, 2015

MOEDER untuk Ibu dan Anak



Assalamualaikum semua. Puasa ni ramai ibu-ibu hamil dan menyusukan kat luar sana yang risau pasal kekuatan badan dan juga kuantiti susu yang dihasilkan. Aku pun tak terkecuali. Macam-macam kat kepala yang difikir. Nah, aku nak kongsi satu produk kesihatan yang baik untuk golongan macam aku ni. Moeder


Apa itu Moeder? Moeder adalah salah satu produk makanan tambahan di mana membantu ibu-ibu atau bakal ibu di luar sana untuk menjaga kesihatan mereka serta cahaya mata mereka yang dikasihi. Moeder juga merupakan salah satu perangsang susu badan di mana kebanyakan ibu-ibu di Malaysia mengalami masalah kurang susu badan, letih, sakit-sakit badan, kulit kendur selepas bersalin, payudara kendur dan masalah kulit.

Apa khasiat Moeder?


Khasiat buat ibu hamil:
  • Mencerahkan kulit
  • Mengatasi masalah rabun malam
  • Meningkatkan daya tubuh dan stamina serta tenaga semasa hamil
  • Mengurangkan risiko tekanan darah tinggi dan rendah ketika hamil
  • Mengatasi masalah depresi (stress)
  • Menguatkan sistem penghadaman dan daya tahan terhadap keracunan makanan
  • Mengelakkan sembelit bagi ibu hamil
  • Menguatkan pernafasan (mengurangkan asma dan lelah bagi ibu hamil)
  • Membanyakkan darah (pengganti kerang seperti tradisional)
  • Meningkatkan produksi susu ibu (banyakkan susu ibu)
  • Melembabkan kulit 
  • Mengurangkan kesan selulit pada perut
  • Mencegah osteoporosis
  • Mencegah sakit pinggang dan tulang belakang ketika hamil kerana membawa kandungan
  • Menguatkan kandungan bagi ibu baru hamil
  • Memberi lebih tenaga ketika proses bersalin
  • Mengatasi masalah mual
  • Menormalkan metabolisme
  • Mencegah kegemukan selepas bersalin
  • Rasa vanila berlemak tanpa menyebabkan rasa loya
Khasiat buat kandungan atau bayi:
  • Mengurangkan risiko demam kuning
  • Meningkatkan daya tahan tubuh bayi (selsema demam)
  • Melebatkan rambut
  • Menghitamkan rambut dan bersinar terhadap bayi
  • Memutih dan melicinkan kulit bayi
  • Membantu menguatkan sistem paru-paru bayi
  • Mencegah asma dan lelah
  • Mencegah rabun ketika besar
  • Membantu pembentukan otak, saraf, plasma darah, dan organ pembiakan
  • Membantu kecergasan otak bayi (anak pintar)
  • Membantu sistem pencernaan bayi yang menyusu badan ibu yang mengamalkan Moeder
Khasiat buat ibu selepas hamil atau menyusu bayi atau bayi menyusu:
  • Membanyak dan memekatkan produksi susu
  • Mencegah kegemukan
  • Mencerah dan melembabkan kulit
  • Membantu hilangkan selulit ketika hamil
  • Membantu merawat luka dalaman semasa deliver (bersalin) dengan cepat
  • Memberi tenaga terutama ketika berpuasa tetapi meyusukan bayi
  • Mengurangkan stress
  • Mengatasi atau mencegah rabun
  • Mengenyangkan bayi dan atasi masalah sedu
  • Menguatkan sistem pernafasan bayi
  • Membantu daya ingatan bayi

Apa kandungan Moeder?


Terdapat susu kambing, ekstrak tomato, habbatussauda, madu, ekstrak anggur, lutein, bird nest, kurma, manna, bilberry, aloe vera, lobak merah, brokoli, omega 3, betik, stevia, vanilla dan non diary creamer.

Cara untuk minum Moeder senang saja. Bancuh Moeder menggunakan air suam (200ml) 1 scoop. Scoop tu memang dah disediakan dalam bekas dia. 1 scoop untuk siang dan juga 1 scoop untuk malam sebelum tidur. Elakkan makan kaffein.

Berapa harga Moeder?

RM159sm / 169ss termasuk pos.

Sekarang tengah ada promosi. Harga dia RM129 sahaja termasuk pos ke seluruh Malaysia sah sehingga 31/7/2015. Cepat, jangan lepaskan peluang ni!

Kalau nak buat tempahan, boleh hubungi:

017-334 0343
018-297 6697
016-446 0677

Boleh like facebook:


Testimoni aku sendiri sepanjang mengamalkan Moeder ni, aku boleh rasa juga tahap haus tu tak seteruk sebelum ni. Yelah, aku kan menyusukan Darwish. Lepas tu yang aku perasan, dia menyusu tak lama sangat. Kejap je dia cakap, 'dah'. Maksudnya, dia dah kenyang. Alhamdulillah. Korang boleh cuba untuk rasa sendiri perubahan dan kebaikan dia. InsyaAllah.



+ _ + terima kasih sudi baca entri aku. sila komen dan jemput datang lagi. + _ +

4 comments:

::EIDA:: said...

Kemain cakap dah dah.. klu ckap "ibu im done. Finish " lagu haru hahahaha.. darwish kann sleng mat sallehh hahaaaah

Mek Onie said...

amboi 'dah',ekekeke :D

Dhiera nadhirah said...

banyak khasiat dia ni
btw, selamat hari raya. Maaf zahir batin

YieN said...

thanks za.. nak try jugaqlah :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...